Adres ul. Krzeczowska 20, 32-700 Bochnia Telefon 536 281 931 Telefon730 015 672

Pozycjonowanie Stron Internetowych


Plan Ramowy +

Czas trwania kursu 20 godzin

Ramowy plan kursu:

  • Możliwości marketingowe Internetu. Jak je wykorzystać? Wlirowadzenie
  • Nasz odbiorca czyli grulia docelowa w Internecie.
  • Cele Twoich działań w Internecie: Zawodowe vs. Biznesowe
  • Oczekiwania, a rzeczywistość internetowa : 2017
  • Planowanie i elementy strategii marketingu internetowego (Model 5S)
  • Jak i jakim kosztem zaistnieć w Internecie? (ćwiczenia – Google Moje Firma i Maliy Google)
  • Fundamenty i niezbędne dodatki nowoczesnej biznesowej witryny: frontend vs. backend vs. UX vs. design
  • Daj się znaleźć online czyli co to jest SEO? (Case study i ćwiczenia)
  • Frazy kluczowe twojego biznesu oraz ich liotencjał (ćwiczenia)
  • Czy i jak mogę sam(a) liozycjonować swoją stronę?
  • Na samej górze wyników w Google w godzinę czyli liodstawy AdWords
  • Co liotencjalni klienci robią na naszej stronie? Wlirowadzenie do Google Analytics
  • Nie samym Google biznes żyje czyli liotencjał social media oraz agregatów branżowych
  • Facebook w biznesie: dziel się i rządź
  • Reklama na Facebooku (case study i ćwiczenia)
  • Reklama na innych stronach internetowych – remarketing i branding,
  • Potencjał video: obecność i/lub wykorzystanie YouTube do swoich celów
  • Slirzedaż w Internecie. Od czego zacząć?
  • Komunikacja emailowa – najważniejsze zagadnienia
  • Rozwój międzynarodowy.

 

Ćwiczenia:

Ad.5 : Wskaż przykłady firm lub marek które świetnie wykorzystują internet do: sprzedaży, serwisu, oszczędzania, komunikacji z otoczeniem, reklamy

Ad.6. Zakładanie wizytówki w mapach i jej poprawna edycja. Czego potrzebujemy?

Ad.8. Napisz poprawny tytuł i meta opis strony z twojej branży

Ad.9. Analiza 4 fraz na które chciałbyś być w top 5 w Google.

Kadra szkoleniowa +

Imię i nazwisko:

Obszar specjalizacji:

Doświadczenie zawodowe:

Michał Brach

Elektronika. BGA. Bezpieczeństwo

Certyfikat comptia. Serwisant w autoryzowanym serwisie Lenovo. 11-letnie doświadczenie w zawodzie technik serwisant sprzętu elektronicznego.

 

Doświadczenie w świadczeniu tego typu usług:

Wykształcenie:

Ponad 700 godzin przeprowadzonych szkoleń

Wyższe. Obecnie studia podyplomowe Cyberbezpieczeństwo, wydział informatyki, Elektroniki i Telekomunikacji AGH

Imię i nazwisko:

Obszar specjalizacji:

Doświadczenie zawodowe:

Maciej Piela

Elektronika. BGA. Informatyka. Programowanie. Administracja sieciami komputerowymi

kurs specjalisty IPC-7711/IPC-7721, trener, 9- cio letnie doświadczenie zawodowe w zawodzie technik serwisant sprzętu komputerowego, od 2010 roku kierownik IT serwisu Notebook Master

 

Doświadczenie w świadczeniu tego typu usług:

Wykształcenie:

Ponad 500 godzin przeprowadzonych szkoleń.

Średnie

 

Imię i nazwisko:

Obszar specjalizacji:

Doświadczenie zawodowe:

Michał Stal

Elektronika, BGA, Informatyka, Systemy informatyczne, Systemy rozproszone, Administracja sieciami komputerowymi

Inżynier informatyk, opiekun merytoryczny / trener, 5 cio letnie doświadczenie zawodowe, technik serwisant sprzętu komputerowego serwisu Notebook Master.

 

Doświadczenie w świadczeniu tego typu usług:

Wykształcenie:

Ponad 500 godzin wykładów, ponad 500 godzin nadzoru nad szkoleniami.

Inżynier informatyk

Imię i nazwisko:

Obszar specjalizacji:

Doświadczenie zawodowe:

Jakub Pis

Marketing i Reklama w wyszukiwarkach i w social media. Pozycjonowanie (SEO),
Reklama Google AdWords
Content Marketing, Remarketing i reklama Display
Analityka i Audyt efektywności stron internetowych

2004 – 2006 Researcher w Infor Media Polska
2007 – 02.2008 Sprzedaż powierzchni reklamowej w Polish Express (Londyn)
2008 – Konsultant ds. Reklamy Online w Media Reach Advertising (Londyn)
2008 – Sprzedaż powierzchni reklamowej (prasa i online) w wydawnictwie INK Publishing (Londyn)
2009 – 2013 – Dyrektor w Strongest Media Ltd ( UK – Polska) : kampanie reklamowe w Internecie kierowane do Polonii w Anglii i w Europie Zachodniej
2013 – Obecnie – Właściciel w Gość od Reklamy: Pozycjnowanie, promocja w Internecie i kompleksowe zarządzanie stronami www dla małych i średnich firm.

 

Doświadczenie w świadczeniu tego typu usług:

Wykształcenie:

Ponad 700godzin przeprowadzonych szkoleń

Absolwent Instytutu Dziennikarstwa I Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Specjalizacja Reklama i PublicRElations
2011: Digital Marketing Planning Certficate – The Chartered Institute of Marketing
Certyfikat Google Adwords : Search Specialist (2015 – 2017)

Ekspert w zakresie szkoleń z serwisowania
laptopów/notebooków i tabletów! Dołącz do najlepszych!

Masz pytania? skontaktuj się z nami!         536-281-931    730-015-672

sprawdź nasze REKOMENDACJE


15181695217638.jpg15181695214488.jpg15181695219257.jpg15181695202878.jpg15414501420.jpg15181695205794.jpg15414494650.png