MENU
pl en

Czy każdy może zostać dobrym sprzedawcą?


Czy każdy może zostać dobrym sprzedawcą?

Raty
Czy każdy może zostać dobrym sprzedawcą?

Predyspozycje dobrego sprzedawcy, to nie tylko miła prezencja, osobowość wzbudzająca zaufanie i ogromna wiedza o oferowanym produkcie. Gdyby tylko szczery uśmiech decydował o efektywności sprzedaży, to szkolenie z pewnością by nie powstało. Istnieją bowiem również cechy stricte techniczne, które nabywane są latami wraz z doświadczeniem. Inną drogą aby je przyswoić jest merytoryczna wiedza z zakresu obsługi i interakcji z klientem, mająca przełożenie na korzystniejsze wyniki sprzedażowe. Ją właśnie mamy zamiar ci zaproponować.

Sprzedaż bezpośrednia, telefoniczna czy online z perspektywy sprzedawcy i klienta wygląda zupełnie inaczej. Na oferowanym szkoleniu nie tylko poznasz różnice pomiędzy każdym z tych segmentów sprzedaży, ale również dowiesz się jakimi charakteryzują się one cechami i jakich narzędzi używać by dobrze się komunikować z odbiorcą twojego produktu, bez różnicy czy rozmawiasz z nim telefonicznie czy w cztery oczy. Chcesz dowiedzieć się jak szukać swojej grupy docelowej? Szukasz odpowiedzi na pytanie kto jest Twoim potencjalnym klientem? Jak nauczyć się poprawnie i skutecznie eksponować znajomość sprzedawanego produktu? Jak pokazać wiarygodność oraz autentyczność firmy? Odpowiedzi na to wszystko zostaną ci podane w formie merytorycznej i użytecznej wiedzy, którą później wykorzystasz w trakcie pracy.

Sama sprzedaż dzieli się na etapy takie jak m.in. przygotowanie się do transakcji, przedstawienie klientowi propozycji dobranej do niego, negocjacje, zamknięcie sprzedaży, jak i obsługę posprzedażową. Każde z powyższych zagadnień w trakcie szkolenia będziesz miał możliwość przyswoić w detalach. Sprzedawanie to także (a może i przede wszystkim) szereg problemów, które musimy na bieżąco rozwiązywać. Często to także forma gry psychologicznej, na którą musimy mieć gotowe rozwiązanie. Bo co zrobić, gdy klient nas nie słucha? Neguje każde nasze słowo? Może także się zdarzyć, że będzie chciał przejąć kontrolę nad rozmową, bądź nawet okaże się niekulturalny? Są to sytuacje bardzo częste i bez odpowiedniego doświadczenia w radzeniu sobie z nimi, możemy je rozstrzygnąć na niekorzyść firmy. 

Na oferowanym szkoleniu dowiesz się również jak wydobyć z siebie pokłady pozytywnej energii, którą można zarazić klienta. Bo za wszystkimi technicznymi umiejętnościami sprzedaży jest także strona ludzka - codzienny nastrój sprzedawcy, który nie odstrasza i nie męczy klienta, umiejętność radzenia sobie ze słabszym dniem, lub ciężkim powrotem po urlopie. Całość kursu wraz z przyswojoną praktyczną wiedzą z pewnością pomoże ci poprawić wyniki twojej sprzedaży. Jeżeli ciągle nie znalazłeś odpowiedzi na pytanie - czy mogę być dobrym sprzedawcą? Nic straconego - właśnie jesteś na dobrej drodze by przybliżyć się do uzyskania odpowiedzi

PLAN RAMOWY >

RAMOWY PLAN KSZTAŁCENIA:
I. Cechy dobrego sprzedawcy z uwzględnieniem rodzajów sprzedaży.

  1. Sprzedaż bezpośrednia – predyspozycje, cechy, narzędzia.
  2. Sprzedaż telefoniczna - predyspozycje, cechy i narzędzia.
  3. Sprzedaż online – predyspozycje i narzędzia.

II. Klient vs produkt.

  1. Kto jest naszym potencjalnym klientem?
  2. Znajomość produktu, który sprzedajemy.

III. Pierwszy kontakt – wiarygodność.

  1. Autentyczność firmy.
  2. Produkt.
  3. Nasza wiarygodność.

IV. Sprzedaż – etapy sprzedaży.

  1. Jak się przygotować do sprzedaży?
  2. Propozycja indywidualnie dobrana do klienta.
  3. Dość “gadania” - pora coś sprzedać.
  4. Negocjacje (finansowe i niefinansowe).
  5. Zamknięcie sprzedaży.
  6. Obsługa posprzedażowa.

V. A co gdy klient jest trudny?

  1. Kto rozpoczyna rozmowę?
  2. Kiedy klient nie dopuszcza nas do głosu.
  3. Klient nas nie słucha.
  4. Słyszysz / widzisz, że klient się spieszy.
  5. Klient neguje każde nasze słowo.
  6. Porównywanie nas do innych.
  7. Pytania, na które nie znamy odpowiedzi.
  8. Klient zadaje dużo pytań.
  9. Klient przejął kontrolę nad rozmową.
  10. Klient jest niegrzeczny.

    VI. Motywacja a sprzedaż.

    1. Cel – po co to wszystko robimy?
    2. Uśmiech słychać też przez telefon, czyli kondycja dnia.
    3. Ludzie chcą otaczać się pozytywnymi osobami - zmęczony klient.
    4. Klient zmęczony nami - co robić, kiedy tracimy świeżość?
    5. Powrót: - po wakacjach, - po dłuższym okresie.

    CZAS TRWANIA - 8 GODZINY DYDAKTYCZNE

    REALIZACJA JEDYNIE ZDALNIE

    WYMAGANIA WSTĘPNE PRZED KSZTAŁCENIEM:
    Nie ma specjalnych wymagań dla uczestników.

    Cena: 450 zł

    Więcej informacji >