Adres ul. Krzeczowska 20, 32-700 Bochnia Telefon 796 146 189 Telefon730 040 535 Notemaster en

Realizacja szkoleń zdalnych



Wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu, jakie stawia nam obecny rynek, realizujemy nasze szkolenia również w formie zdalnej. Jest to połączenie wieloletniego doświadczenia trenerów w zakresie szkoleń stacjonarnych, doskonałej platformy Zoom oraz stanowiska szkoleniowego, w które każdy z uczestników zostaje zaopatrzony drogą kurierską na czas trwania szkolenia (wyposażenie oraz materiały szkoleniowe).

Platforma Zoom umożliwia zdalną komunikację pomiędzy uczestnikami kształcenia a trenerem i zapewnia wysoką jakość obrazu oraz audio w technologii HD. Platforma pozwala na udział w szkoleniach online z dowolnego urządzenia, PC, Mac, tabletów oraz smartfonów. Podczas spotkań organizowanych za pomocą Zoom, można udostępniać ekran oraz aplikacje.
Wizualizer - umożliwia pokazywanie dowolnych przedmiotów lub dokumentów w powiększeniu, daje trenerom możliwość przedstawienia i omówienia podczas praktycznej części szkoleń, np.: w przypadku szkolenia z serwisowania elektroniki – montaż układów scalonych lub programowanie układów IC.

 

Zoom


Jest to dokładnie to samo szkolenie jak w przypadku szkolenia stacjonarnego, odbywające się w czasie rzeczywistym. Wyposażenie osoby odbywającej kurs w obu przypadkach jest takie samo. Zdarza się realizacja kształcenia w obu formach na raz w trakcie jednego szkolenia.

Dzięki nowoczesnej platformie trener będzie mógł śledzić poczynania uczestników na ekranie oraz udzielać im praktycznych wskazówek, odpowiadać na pytania oraz przeprowadzać ćwiczenia praktyczne z omawianego zakresu. Jest to doskonała forma szkolenia dla osób, które nie mają możliwości odbycia kształcenia stacjonarnego w siedzibie naszej firmy.
 

W przypadku realizacji zdalnej, w zależności od tematyki kursu na czas jego trwania do uczestników zostaną wysłane wszystkie niezbędne narzędzia i akcesoria . Po zakończeniu kształcenia, wysyłamy kuriera po odbiór wyposażenia szkoleniowego.

 

Kurs „Specjalista – serwisant elektroniki”:

lutownica Jovi, lutownica Hot Air Aoyue 852, zasilacz laboratoryjny Twintex TP 1305 z przewodami, mata silikonowa do lutowania, sonda pomiarowa, przewód zasilający, multimetr Uni-T, końcówki Duży Dell, Duży Hp, Lenovo ThinkPad, szczotka ESD, pendrive, zestaw niezbędnych śrubokrętów Wera, otwierak plastikowy, otwierak metalowy, szpatułka metalowa, pensety, nożyk, nożyczki, spoiwo lutownicze, taśma absorbcyjna, topnik, igła, tłoczek, odsysacz spoiwa, szkło powiększające, kombinerki, cążki tnące, izopropanol.

W zależności od ilości etapów wysyłamy również przygotowane laptopy.

 

Dodatkowo na III etap kursu: „Specjalista – serwisant elektroniki” wysyłamy:

płyty do ćwiczeń, piecyk BGA, maszynę BGA, zestaw układów do ćwiczeń, zestaw sit do montowania kul BGA, kule BGA 0,30 mm, kule BGA 0,35 mm, kule BGA 0,40 mm, kule BGA 0,50 mm, kule BGA 0,60 mm, imadełko, taśmę aluminiową.

 

Natomiast na V etap kursu: „Specjalista – serwisant elektroniki” wysyłamy:

oscyloskop Rigol DS1054, sondę pomiarową PVP2150, tester tranzystorów DTU-1701, mini oscyloskop DSO, baterię 9v z przewodem, płytę główną la-7071p.

 

Kurs „Odzysk danych”:

stacja PC Lenovo M92p, multimetr UT33C z sondami, dyski twarde, różne rodzaje penset, nożyk skośny, zestaw niezbędnych śrubokrętów.

 

Kurs „Administracja serwerami”:

stacja robocza Hp ProDesk 600 G2 MT, monitor Hp ZDisplay Z231, klawiatura, mysz optyczna.

nasze kursy


SPECJALISTA SERWISANT  ELEKTRONIKI

 

ODZYSK DANYCH

 

ADMINISTRACJA SERWERAMI

 

SIECI TELEINFORMATYCZNE

 

CYBERBEZPIECZEŃSTWO

 

PROFESJONALNE WARSZTATY SERWISOWANIA ELEKTRONIKI

 

LUTOWANIE W TECHNOLOGI THT I SMT

Projektowanie, wdrażanie i diagnostyka sieci w małej firmie.


Projektowanie, wdrażanie, diagnostyka i bezpieczeństwo rozległych sieci firmowych.


Zaawansowane techniki sieciowe i bezpieczeństwo sieci.


Elementy rozwiązań klasy Cloud / Enterpise w sieciach komputerowych.


Wdrażanie Windows Server 2016 z rolą kontrolera domeny


Zarządzanie zasobami w środowisku domenowym Windows Server 2016


Zarządzanie protokołem IPv4 w środowisku Windows Server 2016


Zarządzanie środowiskiem sieciowym z wykorzystaniem usługi zasad grup – Group Policy


Szkolenie elementarne z zakresu diagnostyki. Rodzaje nośników, przechowywanie danych, uszkodzenia logiczne i fizyczne.


Szkolenie zaawansowane - systemy plików FAT.


Szkolenie zaawansowane - systemy plików NTFS.


Szkolenie zaawansowane – systemy plików w środowisku Linux i Unix


Szkolenie elementarne z zakresu diagnostyki usterek komponentów bazowych.


Diagnostyka oraz sposoby naprawy podstawowych usterek występujących w urządzeniach elektronicznych, z zastosowaniem schematu.


Lutowanie układów BGA


Rozszerzona diagnostyka oraz studium przypadków napraw linii zasilania w trybach ACPI S5-S0 - ćwiczenia praktyczne.


Programowanie specjalistycznych układów IC. Diagnostyka przy pomocy oscyloskopu oraz mikroskopu stereoskopowego


Boot Up Sequence jako niezbędny element zaawansowanej naprawy złożonych usterek płyt wielowarstwowych - warsztaty.


Zaawansowane szkolenie z cyberbezpieczeństwa


Jak zadbać o bezpieczeństwo pracy w Twojej firmie


Smartphone - Ty go masz czy on Ciebie


Obsługa komputerów marki Apple


Podstawy diagnostyki i usuwanie usterek występujących w elektronice


Lutowanie w technologi THT i SMT


Profesjonalne warsztaty serwisowania elektroniki (Tryb indywidualny/grupowy)


Dla pracowników i pracodawców


Dla samozatrudnionych


Dla bezrobotnych


System ratalny


sprawdź nasze REKOMENDACJE


Logo

 

Nasza misja

Jednym z najczęściej zadawanych nam pytań, jest pytanie o to - "Skąd wziął się pomysł na organizację szkoleń z branży IT, z zakresu serwisowania elektroniki, czy pozostałych realizowanych tematów?" Odpowiedź jest bardzo prosta. Głównym powodem jest to, iż obserwując sytuację w branży zauważyliśmy pogarszanie się jakości świadczonych usług zarówno przez serwisy elektroniki, serwisy komputerowe, firmy świadczące usługę opieki informatycznej, administracji serwerami czy odzysku danych. W wyniku tego słychać było coraz gorsze opinie na temat firm IT, serwisów i świadczonych przez nie usług. Następstwem takiej sytuacji jest brak zaufania Klientów do tego rodzaju usług, co na przykład w przypadku serwisów skutkuje zmniejszająca się ilość sprzętów oddawanych do naprawy.

Świadcząc przez wiele lat usługi z zakresu serwisowania laptopów czy obsługi informatycznej firm, utożsamiając się mocno z branżą nie mogliśmy pozwolić na taki stan rzeczy. Uruchomiliśmy i rozwinęliśmy Centrum Szkoleń sukcesywnie poszerzając ofertę szkoleniową, a naszą misją stało się podnoszenie kompetencji, wiedzy i umiejętności osób świadczących usługi w zakresie administracji sieci i serwerów, odzysku danych czy napraw sprzętu elektronicznego. Naszym głównym celem jest zerwanie ze stereotypem funkcjonującym o branży, według którego wykonujący usługę uczy się i zdobywa wiedzę na sprzęcie klienta. Po przebytych szkoleniach będą Państwo w stanie prawidłowo i profesjonalnie działać w obrębie wykonywanych prac. Przyczyni się to do obniżenia kosztów usług świadczonych dla Państwa Klientów oraz poprawy opinii na temat Państwa firmy czy całej branży, w której wspólnie działamy.